9 Nisan 2013 Salı

Mantı içinin yapılışı

      Mantı içi için öncelikle soğanlarımızı ayıklayalım. Mantı içine çiğ olarak yoğurabileceğiniz gibi pişirerekte yapabilirsiniz. Kimileri domates koyar ama ben koymam. Çünkü domates sulandırır buda hamurun yırtılmasına sebep olur. Ben soğanları kavrulmuş seviyorum dolayısıyla içide kavrulmuş seviyorum. Önce soğanları kavuruyorum daha sonra kıymayı içerisine koyup tekrar kavuruyorum.

     Soğanlarımızı küçük küçük doğradıktan sonra tavamıza biraz zeytinyağı koyduktan sonra soğanlarımızı tavanın içerisine dökelim. kavuralım. Arzuya göre bir diş sarımsakta koyulabilir. Daha sonra soğanlar kavrulduktan içerisine kıymamızı ekliyoruz. Daha sonra içerisine tuz, kimyon, pul biber, biraz nane ve karabiberde koyduktan sonra iyice karıştıralım ve kavurmaya devam edelim. Kavrulduktan sonra soğumaya bırakıyoruz. İçimiz böylelikle hazır oluyor.

0 yorum to “Mantı içinin yapılışı”

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerlidir...

 

Google Sevdasi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates